• Pasivní telemarketing
NONSTOP 24/7

Kontaktní zákaznické centrum

Navazujeme na jiné marketingové aktivity firmy. Jedná se o zpracování příchozích hovorů. Iniciativa je směrem od klienta k operátorovi.

Hlavní výhody pasivního telemarketingu

  • Posílení zákaznické věrnosti
  • Časová dostupnost
  • Minimalizace stížností
  • Možnost okamžité interakce
  • Získání zpětné vazby od klienta

Využití pasivního telemarketingu

  • Informační linky
  • Zákaznické linky
  • Objednávkové linky
  • Soutěžní linky
  • Správa věrnostních klubů
  • Technická podpora
  • Příjem a zpracování SMS, mailů, faxů…

Informační linky

Zajišťujeme telefonickou službu k poskytování základních informací, rad, tipů a doporučení. Většinou se jedná o zodpovězení otázek klientů, které zaujala nabídka v rámci předchozí marketingové či reklamní kampaně. Klientům vysvětlíme podstatu nabídky produktu či speciální akce. Upozorní je na všechny důležitá fakta a podmínky.

Zákaznické linky

Prodejem Váš vztah se zákazníkem nekončí, ale začíná. Je třeba věnovat mu náležitou péči, aby využil vaše služby opět. Operativně vyřizujeme žádosti a přání klientů, případně reklamace a stížnosti, či podněty na úpravy a změny využívaných služeb. Velkou výhodou je pohodlné a urychlené vyřízení požadavku klienta v době, kdy mu to nejlépe vyhovuje, bez ohledu na provozní dobu dodavatele.

Zákaznické linky plní v současnosti funkci nejdůležitějšího komunikačního kanálu mezi firmou a klientem.

Objednávkové linky

Klient si jednoduchou formou objednává zboží, většinou na základě inzerce nebo reklamních spotů v masových sdělovacích prostředcích. Aktivně přijímáme a zpracováváme objednávky a následně předáváme. V průběhu hovoru a zapisování údajů k objednávce současně klienta informujeme o dalších výhodných možnostech pro rozšíření objemu či nákupu dalšího doplňkového zboží (up-sell, cros-sell)

Technická podpora

Pomáháme klientům řešit jejich technické problémy při využívání služeb nebo produktů dané společnosti. Okamžitá dostupnost a fundované poradenství zvyšuje spokojenost zákazníka a tím i jeho loajalitu vůči firmě.

Povaha a způsob prodeje některých produktů vyžaduje od zákazníků pohyb v on-line prostředí, registraci v e-shopu, či e-commerce centru a pod. Naši operátoři jsou klientům nápomocni při orientaci v e-shopu a provedou je procesem registrace, případně za ně v on-line prostředí zpracují samotnou registraci.

contact-img

Kontaktujte nás

Pokud se zajímáte o naše služby, neváhejte nás nezávazně kontaktovat.




Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů