Kontaktní zákaznické centrum
Pasivní telemarketing
Navazujeme na jiné marketingové aktivity firmy. Jedná se o zpracování příchozích hovorů. Iniciativa je směrem od klienta k operátorovi.
Hlavní výhody pasivního telemarketingu
- Posílení zákaznické věrnosti
- Časová dostupnost
- Minimalizace stížností
- Možnost okamžité interakce
- Získání zpětné vazby od klienta
Využití pasivního telemarketingu
- Informační linky
- Zákaznické linky
- Objednávkové linky
- Soutěžní linky
- Správa věrnostních klubů
- Technická podpora
- Příjem a zpracování SMS, mailů, faxů…
Informační linky
Zajišťujeme telefonickou službu k poskytování základních informací, rad, tipů a doporučení. Většinou se jedná o zodpovězení otázek klientů, které zaujala nabídka v rámci předchozí marketingové či reklamní kampaně. Klientům vysvětlíme podstatu nabídky produktu či speciální akce. Upozorní je na všechny důležitá fakta a podmínky.
Zákaznické linky
Prodejem Váš vztah se zákazníkem nekončí, ale začíná. Je třeba věnovat mu náležitou péči, aby využil vaše služby opět. Operativně vyřizujeme žádosti a přání klientů, případně reklamace a stížnosti, či podněty na úpravy a změny využívaných služeb. Velkou výhodou je pohodlné a urychlené vyřízení požadavku klienta v době, kdy mu to nejlépe vyhovuje, bez ohledu na provozní dobu dodavatele.
Zákaznické linky plní v současnosti funkci nejdůležitějšího komunikačního kanálu mezi firmou a klientem.
Objednávkové linky
Klient si jednoduchou formou objednává zboží, většinou na základě inzerce nebo reklamních spotů v masových sdělovacích prostředcích. Aktivně přijímáme a zpracováváme objednávky a následně předáváme. V průběhu hovoru a zapisování údajů k objednávce současně klienta informujeme o dalších výhodných možnostech pro rozšíření objemu či nákupu dalšího doplňkového zboží (up-sell, cros-sell)
Technická podpora
Pomáháme klientům řešit jejich technické problémy při využívání služeb nebo produktů dané společnosti. Okamžitá dostupnost a fundované poradenství zvyšuje spokojenost zákazníka a tím i jeho loajalitu vůči firmě.
Povaha a způsob prodeje některých produktů vyžaduje od zákazníků pohyb v on-line prostředí, registraci v e-shopu, či e-commerce centru a pod. Naši operátoři jsou klientům nápomocni při orientaci v e-shopu a provedou je procesem registrace, případně za ně v on-line prostředí zpracují samotnou registraci.
Kontaktujte nás
Pokud se zajímáte o naše služby, neváhejte nás nezávazně kontaktovat.